28 January 2012

Ntah bila nak power 'Strumming'

Orang dok sebok dengan gitar aku pon dok sebok dengan gitar
konon nak jadi 'Najwa Latif' buat video pastu upload you tube
kalau aku buat video bukan 4 juta orang tonton tp 4 orang je yang tonton

Dah 4 minggu gitar aku beli rasanya
dah naik kematu jari aku main
tak jugak power bila nak 'Strumming'
sampaikan nak korek hidung pon tak ada rasa pape
tak ada lagi menikmati korek hidung
huh!

Konon  nak belajar lagu 'Carta Hati' sebab guna 4 kod je
kod pun senang
bila kod dah hafal dah mahir tukar kod sampai sekarang 'Strumming' macam cacing tersepit pintu
rasa nak telan je gitar ni bia power sikit nak 'Strumming'

Bila kecewa dengan lagu tu ada hati nak belajar lagu lain
pilih pulak lagu 'Kosong' mmmmm sama jugak
hafal kod je 'Strumming' kelaut.

Bila la aku nak jadi Fawah Latip ni?
tak sabar nak mahir main gitar
tak sabar nak capai hajat
nak main gitar tok bakal suami aku masa aku kawen nanti
kahkahkahkahkah..
mesti gempak kan? menangis tak 'Najwa Latif' agaknya?
hikhikhikhik..


pergh! power x? power x?
teruja gua beb
skunk budak ni dah besar hensem gua cakap lu..

1 comment:

  1. wahh hebat laa nt ea fawah latif, cahyok2 ..hihih (^_^)V

    ReplyDelete