20 August 2011

#Hati Tisu

Blog bukan lah tempat yang sesuai untuk aku meluahkan sesuatu yang berunsurkan peribadi, tapi aku tak tahu la  kenapa hari ni hati aku sangat tisu! Kadang ada perkara yang boleh kita kongsi dan kadang sesetengah perkara tu kita tak boleh kongsi dengan semua orang kan?. Entah la aku pun tak tahu apa yang aku nak cerita kan, macam-macam ada dalam kepala otak aku ni tapi tak terluah. Aku rasa aku kene belajar untuk lebih berdikari, untuk bekalan hari yang mendatang supaya aku lebih tabah menjalani kehidupan seterusnya. Aku percaya pada takdir dan aku bersyukur apa yang telah berlaku selama ni. Betul la apa yang orang kata 'ujian yang diberi Allah ada hikmah disebaliknya'.Terlalu besar hikmah yang aku terima.

Aku sendiri pun tak tau keputusan apa yang perlu aku pilih. Kadang tu rasa dh 'give up' dengan semua ni, tapi kalau kehidupan tu lurus je tak mencabar la pulak kan? mesti la ada bengkok-bengkok.

emmmmmmm...

p/s : sebenarnya nak tulis panjang lagi, tapi tak pe la, tak semua masalah berunsurkan peribadi boleh di 'publish' di sini lagipun tak baik la nak aib kan sesiapa pun. Tak ada masalah yang tak dapat diselesaikan kan?

Kita bukan tuhan nak menghukum seseorang tu, kita manusia tak pernah lari dari buat kesilapan.
*aku ni pandai je cakap tapi aku pun sama..hehe*


3 comments:

  1. masalah boleh dikongsi.. mintak pendapat kawan2 rapat.. semua masalah boleh diselesaikan.. insyallah..

    ReplyDelete
  2. celop2 rindu sis qiwie (>_<) heheh..ttbe2 jew..haha

    ReplyDelete
  3. syime>>>ermmm ye la..

    ninie>>ak pn rindu ko wei..wei folow la twitter ak..'mqiwie'

    ReplyDelete