13 May 2013

Bila bosan ni nak hilang?

Haishhhh..
Tetiba rasa nak update blog
Lama jugak aku dah tak merapu ha
Sejak berpindah tempat keje baru ni makin tak rajin pulak aku nak update blog
Ye la rumah sewa xda tenet, tenet opis plak banyak saluran kne block.. *hermmm bosan*

Nak cerita ape ye?

Aku rasa makin umur meningkat ni makin aku xde mood pulak nak idup
Ye la dah la suasana tempat keje baru x best x macam kat tempat keje lama
Duduk kuartes pulak sunyi je budak umah selalu kuar date
Rumah kene pecah masuk pulak tu
Haishhhh macam-macam
Lagi mencabar pulak aku berhijrah ni
Rasa seronok pulak sebenarnye duduk kat seremban tu

Otak sebenarnye dah tepu sangat-sangat ni
Hati meronta nak balik seremban balik
Tapi macam-macam masalah bermain di fikiran ni
Kata orang kita kene fikir panjang
Tapi kalau hati dah bosan nak buat macam mana kan?

Menyesal berhenti keje kat tempat lama pun ada jugak
Tapi dah terlambat
Masa tak boleh nak undur balik
Ada masalah pun x tau nak minta simpati kat sape
Nak luahkan kat sape
Ada orang yang aku anggap sebagai teman berbual, teman bergurau, segala-gala teman pun dah makin jauh
Sebok dengan keje
Tak tau la aku ni dia anggap siapa

Aku rasa macam nak tujukan lirik ni kat dia

Di sebalik semua lelaki di dunia
Pastinya didukung seorang wanita
Dia berkorban untuk
Memberi yang mampu 
Demi insan yang disanjung dalam hidup

Tatang hatinya bagai permata
Luangkan masa untuk bersama
Bilang padanya kau sayangkan dia
Sepenuh jiwamu

Tenangkan hatinya bila resah 
Setia didalam ceria dan gundah 
Itulah saja balasan diminta
Seorang wanita

Senyumannya mampu mengubati pilu
Ketika dunia tak kelihatan indah
Wajahnya yang ayu 
Menenangkan kalbu
Jgn kau hampakan cintanya yang tulus

Itulah dia seperti dia menyelimutmu
Itulah saja balasan diminta
Seorang Wanita


p/s : slalunye waktu2 macam ni aku tido kat surau tapi ntah ari ni aku rsa macam nk update blog..

No comments:

Post a Comment