01 June 2011

story morry di WEDDING akak achot


'Selamat Pengantin Baru'
Liza & Fahmi
(betul tak achot??aku lupa la nama abg ipar kau..)
hehehehe..



hebat kan?
sambil drive aku main msg tapi orang sebelah pengang stereng..


bekalan dalam kereta tengok la
ya allah!
mentedarah ke ape?
biasa la orang bujang sarapan pun beli kat petrol pam je..


sampai KLANG tukar pemandu sebab aku tak tau jalan g KUALA SELANGOR
sempat lagi bergambar time lampu merah owkay!


owkay!
selamat sampai
sebelum tu mekap mana yang perlu dannnn
bergambar!
wajib tu!!!


sampai-sampai terus snap pic achot
achot malu-malu pulakkkkk!


akak achot dah selamat jadi bini orang!


kalau dah jumpa kawan tambah pulak junior apa lagi sakan mengumpat la!


pose istimewa..


sebelah malam tiba la masanya rewang untuk esok..


dari pagi sampai la ke malam asyik makan je menu semua lain-lain
memang kenduri orang jawa kaya dengan makan
nek 1kg berat aku la achot!


sambil letak mee soto dalam mangkuk sambil tu letak dalam perot..
muhahahaha..


bersedia tuk majlis resepsi..


habis laaa..
orang lambung bunga rampai ada serpihan kulit aku..
muahahahahah..
kulit aku terpotong!
sakit wei!


tak habis-habis bergambar lagi!






maaf ye sebab gambar pengantin tak banyak sebab kami gilerrr bergambar..
sepatut nya gambar pengantin yang banyak
tapi dah terbalik..
muhahahahaahahahah..

No comments:

Post a Comment