25 June 2011

Manual

telinga aku ni dah naik menanah, sikit hari lagi terus jadi kanser gamaknye
soalan yang aku dengar sama je
asyik-asyik tanya 'kenapa tak amik auto, kenapa amik manual'?
Eh! biarlah aku punya kereta suka hati aku la nak amik mana-mana pun
lalalalalala~
kalau duduk kolumpor tu lain cita la memang aku amik auto pun
sanggup pulak aku hari-hari nak redah jem tu
eeeeeee! serabut!
aku amik manual pun sebab nanti orang seberangan tak boleh pinjam..hehe
bapak jahat aku ni
bukan semua pun mahir bawak manual
kah kah kah kah kan????

tapi aku geram!
asal bila kaitkan kereta dengan perempuan je mesti sangka kereta tu auto
hello! ingat perempuan tak boleh bawak manual ke ha!
ingat lelaki je ke boleh bawak manual, perempuan pun boleh owkay!

hari tu dua kali aku g service kereta dua kali tu la orang tu salah kira
dia ingat kereta aku ni auto

manual la best baru boleh racing
baru boleh uji kehandalan dalam pemanduan
baru hebat!
vivie hebat!
hahahaha..


3 comments:

  1. wah dah beli kereta?
    sempoi.
    kakak pun pakai manual.
    dulu masa mula2 pakai memang dok sumpah seranah sebab tak reti bawak manual.
    now, dah tak kisah beb.
    LOL
    ^;^

    ReplyDelete
  2. mesti kat bukit akak cnfirm tutup mata blh lepas kn??kn??hehehe
    yeay idup wanita manual..hahaha

    ReplyDelete