26 June 2011

Ice Room






" sedapppppppppppppppppppppppppppppp "

aku memang gila ice room
sebelum ni kalau nak makan kene pergi nilai tak pun port dickson
tapi sekarang tak payah pergi jauh-jauh lagi dah
sekarang ice room dah buka outlet baru dekat dengan rumah aku
ice room dah buka dekat dataran senawang
aku jalan kaki je boleh sampai
hehe.

aku nak masuk contest ni nak menang ipad, ipod dengan voucher makan 300





1 comment: