24 April 2011

Rajin.

aku tak tau nape aku rajin sangat
rajin ke?
bangun pun pukul 9
sarapan pun mama buat
ish! anak dara apa ni?

rajin benda lain la
buka facebook upload gambar yang dah berbulan2 snap
kan rajin tu
semalam rajin pergi opiz buat OT
balik kerja rajin mengecat umah
maklum la aku raya bulan depan
he he he he
ni tengah rajin nak update blog

ni aku tengah rajin nak tunjuk gambar konvo
konvo dah basi baru nk tunjuk gambar kan?

ni la gambar sengal dalam dewan
pengarah dok membebel kat depan
kita orang sebok bergambar
pedulikan kamera yang menanyang muka kami di skrin besar depan
abaikan sore2 sumbang
janji kita orang tak kacau orang

cik qiwie
cik jijah
cik achot







bawah ni pulak gambar sengal diluar dewan


perasan tak?
cuma 3 orang je perempuan


banyak sangat gambar la
nak upload banyak2 kang nanti cakap gile glamour

p/s : sebenarnye aku tengah bosan dok rumah ni tak tau nak buat ape..so merajin kan diri on9..saja nak happy kan diri yang tengah tak ada mood ni..

No comments:

Post a Comment