20 March 2011

Si Lasak Cememeh


ni la dia Si Lasak Cememeh
ada gaya Maher Zain kan??


hari ni aku sangat penat
penat melayan kerenah Si Lasak Cememeh
ya allah nasib la badan aku ni kurang lemak ringan nak mengejar budak ni kalau badan aku berkilo-kilo lemak, mesti peluh aku dah sebaldi gara-gara kejar budak ni
nasib aku dah lama tak jumpa kau budak!

lama betul aku tak jumpa Si Lasak Cememeh ni
makin besar kau kan?
tapi tak pandai-pandai cakap lagi
aduhhhhh macam mana nak ngorat awek ni?
tak jantan la.

lasak kau
ya rabiiiiiiiiiiii
tak tau den nak kobar doh
macam tarzan
habis satu jusco tu kau nak guling
kau ingat jusco tu funfair!
nasib aku sayang kau budak!

masuk game habis semua game nak cuba
ingat duit tukar token tu guna tracing paper lukis pelan aku?
memang tak guna duit aku pun
kah kah kah

pergi makan KFC kau boleh melalak satu KFC
kau ingat buat pertandingan karaoke ke apa?

pape pun aku sangat rindu kau Si Lasak Cememeh


p/s : terubat rindu aku selama ni nak jumpa ayah! akhirnya aku jumpa gak ari ni, selama ni asyik sebok dengan kerja-kerja..rindu sangat-sangat. hampir setahun tak jumpa.


penat aku melayan kau dik sampai aku pun jadi budak kecik!

1 comment:

  1. chumel nyew..adik kak fara (>_<) gaya maher zain sudahhh

    ReplyDelete