18 February 2011

Xfm Memang Cool

entah sejak bila aku suka Xfm ntah
dah macam mat gian pun ada
setiap pagi masuk opiz tekan suis buka pc mesti dengar Xfm dekat web
nasib pc baru ni boleh guna tenet
sebab pc lama aku biol tak ada tenet!

baru-baru ni aku teruja dengan ucapan sms yang aku buat dekat Xfm
memang cool habis la
tapi hari ni tak cool!
ucapan yang aku buat semalam baru kuar pagi ni
geram!
berjanggut aku tunggu semalam rupanya kuar pagi tadi
habis credit aku RM1.50 tau!
tapi tak kuar-kuar gak ucapan aku
huh!

nasib kuar pagi ni kalau tak aku saman Xfm.
hehe..
ceh!

buat 'brader love' lu memang cool habis la bro
gua suka dengar segmen lu!

p/s : blupp blupp walaupun kau dah mati tak apa Xfm tempat hiburan baru aku sekarang. hehe..

4 comments:

  1. hahaha,,tgu nyew lme an.last2 eck bru dpt dgr wish 2..ahhaa..

    ReplyDelete
  2. nasib kuar wish tu kn ninie..hehe

    ReplyDelete